مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 23:022022-08-26حوادث

جانباختن 2 سارق خط لوله سراسری سوخت در تونل دست ساز در بندرعباس+عکس


دادستان مرکز استان هرمزگان جزییات پرونده سرقت سوخت از خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس و جان باختن دو نفر در این حادثه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا احمدی منش امشب در گفت وگویی رسانه ای درباره فوت دو نفر حین سرقت سوخت از خط لوله انتقال سراسری فرآورده های نفتی اظهار کرد: دو نفر حین سرقت سوخت از خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس در محدوده آبگرم گنو جان باختند.

وی افزود: در پی گزارش ضابطین در خصوص قصد قاچاقچیان سوخت برای تعرض به خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس، دستورات ویژه ای در این خصوص صادر شد.

    وی در ادامه افزود: با بررسی های دقیق تر مشخص شد قاچاقچیان سوخت در محدوده آبگرم گنو در پوشش محل نگهداری دام اقدام  به حفر تونلی به طول 80 متر و عمق حدود پنج متر نموده اند و پس از رسیدن به مسیر اصلی انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس و ایجاد حفره در لوله، از طریق انشعابی به طول 800 متر، سوخت های مسروقه را به محل بارانداز منتقل نموده اند.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز نموده اند اما به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در این تونل نتوانسته اند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباختن 2 سارق خط لوله سراسری سوخت در تونل دست ساز در بندرعباس+عکس

جانباختن 2 سارق خط لوله سراسری سوخت در تونل دست ساز در بندرعباس+عکس