مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 21:422022-08-26اقتصادي

ناگفته هایی مهم و بی تعاوف وزیر اقتصاد درباره تصمیم های اقتصادی


ما خواهان اقتصادی قوی هستیم اما هر نوع قوی شدنی را نمی خواهیم؛ بلکه اقتصادی که پایه های آن روی اعتماد و نظارت مردم استوار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، داشتیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: در این دو سال مجددا به همان اقتصاد نفتی قبلی بازگشتیم و نفت بیشتر می فروختیم و توزیع آن بهتر بود؛ غیر از این دو سال مجموع ارثی که برای دولت جدید باقی گذاشته بود، شرایطی ایجاد می کرد که دولت در شروع کار خود با مسأله تردید در خصوص اینکه آیا می توان اساسا کشور را با این فرمان اداره کرد یا دیگر قابل اداره کردن نیست، مواجه شد.

خاندوزی یادآور شد: در آن دو سه هفته اولی که خود آیت الله رییسی برای ما تعریف می کرد که با کابینه قبلی کار می کرد تا کابینه جدید بتواند رای اعتماد بگیرد و 3 شهریور سالگرد رأی اعتماد کابینه دولت سیزدهم بود، یکی از مسائل مهم در آن دو سه هفته این بود که ما چه طور می خواهیم در آخر مرداد مسأله حقوق کارکنان دولت را حل و فصل کنیم؛ یعنی در این حد ظرفیت های تهی و خالی شده و ضعیف و نحیف به دولت جدید تحمیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: ما هم که شهریور وارد دولت شدیم، یکی از مسائل اصلی و اولویت دار ما این بود که دولت وارد یک سکته و توقفی نشود که بگویند شما در اداره اصلی ترین امور روز که مثلا باید ارز برای صادرات و واردات تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی مهم و بی تعاوف وزیر اقتصاد درباره تصمیم های اقتصادی

ناگفته هایی مهم و بی تعاوف وزیر اقتصاد درباره تصمیم های اقتصادی