مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 21:122022-08-26سياسي

تک تیراندازان ایران قهرمان مسابقات بین المللی نظامیان شدند


تیم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ایران با اقتدار بر سکوی نخست مسابقات بین المللی تک تیراندازی نظامیان 2022 ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تیم نیروی زمینی سپاه، نماینده توانمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با شایستگی و اقتدار، مقام نخست و قهرمانی مسابقات بین المللی تیراندازی ویژه نظامیان 2022 را کسب کرد.

نماینده نیروهای مسلح کشورمان در حالی با اختلاف 40 امتیاز نسبت به سایر تیم ها به جایگاه نخست این رقابت ها دست پیدا کرد که رقیبانی زبده، آماده و توانمند از کشورهای قدرتمند نظامی همچون چین، روسیه، ازبکستان، بلاروس، آذربایجان و زیمباوه نیز در این مسابقات حضور داشتند.

تیم منتخب کشور جمهوری خلق با درخشش در بخش های 20 گانه این مسابقات، در مجموع هر سه مرحله انفرادی، دو نفره و تیمی، مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

از 20 بخش این دوره از مسابقات، تیم جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در 16 بخش، اول شد و تنها چین و ازبکستان هر کدام در دوبخش توانستند از سایر تیم های شرکت کننده پیشی بگیرند.

نتیجه ای که تیم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مقتدر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برخی از بخش های این دوره از مسابقات برای اولین بار کسب کرد، یک رکورد ویژه است که در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک تیراندازان ایران قهرمان مسابقات بین المللی نظامیان شدند

تک تیراندازان ایران قهرمان مسابقات بین المللی نظامیان شدند