مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 19:372022-08-26سياسي

افتتاح 117 طرح در خراسا ن شمالی طی هفته دولت


با حضور رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در خراسان شمالی  117 طرح با اعتبار 2هزار و 230 میلیارد ریال از جمله خط انتقال آب از سد شیرین دره به بجنورد افتتاح گردید و دو طرح با اعتبار 480 میلیارد ریال کلنگ زنی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در سومین روز از هفته دولت حجت الاسلام احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بعنوان نماینده دولت صبح جمعه با استقبال دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی وارد بجنورد شد و برنامه های خود را از گلزار شهدای آن شهر شروع کرد.

با حضور حجت الاسلام صالحی در خراسان شمالی 117 طرح با اعتبار 2 هزار و 230 میلیارد ریال از جمله خط انتقال آب از سد شیرین دره به بجنورد افتتاح گردید و دو طرح با اعتبار 480 میلیارد ریال کلنگ زنی انجام شد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اظهار کرد: دولت مردمی آیت الله رییسی تمام قد در راستای حل مشکلات مردم قدم برمی دارد و این تکلیف و اهتمام دولت است.

وی گفت: وقتی نگاه دولت معطوف به مردم باشد به نوعی اتصال با اقیانوس غیر قابل احصا و غیر قابل شمارش ظرفیت ها برای رسیدن به موفقیت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 117 طرح در خراسا ن شمالی طی هفته دولت

افتتاح 117 طرح در خراسا ن شمالی طی هفته دولت