مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 17:072022-08-26فناوري

اتصال تمام روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عیسی زارع پور امروز در روستای جمشید آباد بخش زیراب شهرستان خوبی داشتیم و دشمن در صدد ناامیدکردن مردم و تبدیل نقاط قوت نظام به نقاط ضعف است.

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: برخی موفقیت های ما قابل مقایسه با کشورهای پیشرفته هم نیست و باید بیان شود تا امید در جامعه تزریق شود و اولین محموله مخابراتی تولیدی ایران به چند کشور در حال صادر کردن است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فضایی از ده کشور دارای توانایی ساخت، بهره برداری و پرتاب ماهواره هستیم که از افتخارات کشور ما  و با تلاش جوانان است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم اراده حل مشکلات را دارد و نگاه عادلانه به مناطق هم از اولویت های است و در تاریخ سابقه ندارد که در طول یک سال رییس جمهور به همه استان ها مسافرت کند و در شهرها هم توسط ایشان یا نماینده ویژه ایشان حضور دارند و قبل از سفر هم برنامه ریزی ها انجام می شود و اولویت سفره های دور اول اتمام پروژه های نیمه تمام است و در دور جدید سفر ها کارهای بزرگی شروع خواهد شد.

زارع پور، اظهار کرد: حوزه ماموریتی گسترده ای در وزارت خانه داریم و در یکسال گذشته 2 هزار روستا را به شبکه ملی اطلاعات متصل کردیم و در سوادکوه هم 24 روستا متصل و 16 روستا هم تا پایان سال متصل  می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال تمام روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات

اتصال تمام روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات