مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 16:572022-08-26سياسي

جذب 92 درصدی اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهیدان رجایی امتحان خود را پس دادند و اقداماتشان برای رضای خداوند متعال بود و به منافع شخصی خود نمی اندیشیدند؛ به همن دلیل شهادت حقشان بود و به پاداش خدمات خود دست یافتند.

وی اضافه کرد: انتصابات شایسته، به کارگیری کارگزاران امین و ادامه تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخواست مردم از دولت سیزدهم است.

امام جمعه سمنان افزود: دولت سیزدهم با شعار مبارزه با فقر، عدالت خواهی و تحول خواهی تشکیل شده است و به عبارت  ما می توانیم و امیدبخشی به تأسی از رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارد و در این زمینه کار می کند.

مطیعی بیان کرد: 92 درصد اعتبار در نظر گرفته شده در سفر ریاست جمهوری برای استان سمنان با تلاش استاندار جذب شد و به پیشرفت بسیاری از اقدامات کمک کرد.

وی افزود: دستاوردهای بخش بهداشت و درمان، سیاست خارجی، اقتصادی و معیشتی، کاهش نرخ تورم، کاهش نقدینگی، کاهش کسری بودجه و پذیرفتن سختی های حذف ارز ترجیحی تلاش های بی وقفه دولت را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 92 درصدی اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان سمنان

جذب 92 درصدی اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان سمنان