مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-26سياسي

فرماندار ری: ضایعات فروشان کهریزک به آراد کوه منتقل می شوند


با هر نوع تغییر کاربری زمین که منتج به گسترش ضایعات پلاستیک فروشی ها در بخش کهریزک شده است برخورد می کنیم و تمام ضایعات فروشان به منطقه مناسب پیش بینی شده در آراد کوه منتقل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: مردمی بودن جلوه های مختلفی دارد که یکی از آن حضور در جمع مردم و سفرهای استانی است.

وی گفت: افتخار می کنم که طی 6 ماه گذشته از مدت زمان خدمتم، به تمامی بخش ها، نماز جمعه ها و بیشتر روستاها سر زده ام و در میان مردم بوده ام زیرا به دنبال حل مشکلات مردم هستیم و از هر فرصتی برای پیگیری مطالبات آنها استفاده می کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: افتخار دارم که 2 بار، دیدار خصوصی با رییس جمهور داشته ام و ایشان هر 2 بار نیز بر لزوم حل مشکل مردم، محرومان و فقرا تاکید کرده اند.

زمانی با بیان اینکه در دیدارهای مردمی و سفرهای منطقه ای در بین مردم حاضر می شویم و از نزدیک مشکلات آنان را پیگیری و حل می کنیم افزود: در سفرهای استانی رییس جمهور نیز مردم بارها بر مطالبات عمومی و حل مشکلات کلی جامعه تاکید کرده اند و مسائل شخصی را مطرح نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: ضایعات فروشان کهریزک به آراد کوه منتقل می شوند

فرماندار ری: ضایعات فروشان کهریزک به آراد کوه منتقل می شوند