مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:522022-08-26سياسي

لایروبی رودخانه ها در هشتبندی با جدیت پیگیری شود


لایه روبی کف رودخانه و جلوگیری از ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها و مقاوم سازی سدها با همکاری تنگاتنگ مردم و مسئولان قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه هشت بندی و توکهور امروز در خطبه های  نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: بوده است.

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: از تلاش و جدیت دولت مردان در جهت خدمت گزاری به مردم تشکر می کنیم.

خطیب جمعه هشت بندی و توکهور ادامه داد: لایه روبی کف رودخانه  و جلوگیری از  ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها و مقاوم سازی سدها با همکاری تنگاتنگ مردم و مسئولان قابل حل است.

جهانگیری با اشاره به سالروز مبارزه با تروریست، افزود: منافقین کوردل با به شهادت رساندن نخست وزیر و رییس جمهور این مملکت سعی در ناامید کردن مردم را در سر می پرورانند ولی عزم ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) و همدلی مردم دشمن را ناکام و مسیر را روشن تر کرد .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی اربعین حسینی و حضور پرشور مردم در گردهمایی بزرگ اربعین، همکاری مردم در این زمینه را بیش از پیش می طلبد.

انتهای پیام/ 3728


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی رودخانه ها در هشتبندی با جدیت پیگیری شود

لایروبی رودخانه ها در هشتبندی با جدیت پیگیری شود