مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-26سياسي

بیش از 40 پروژه در 5 ماهه اول سال افتتاح و کلنگ زنی شده است


بزرگ ترین دستاورد دولت از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان در 5 ماه نخست امسال بیش از 40 پروژه عمرانی فرهنگی و تفریحی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 750 میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازفلاورجان، مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ارتحال استاد اخلاق آیت الله ناصری(ره) وگرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا همه دولت مردان گزارش یکساله خود را ارائه کنند، این هفته، زمان تجدید پیوند مسؤولان با مردم است.

  وی افزود: مردم با بررسی عملکرد مسؤولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می شوند و سعی می کنند تا با همدلی و همراهی با مسؤولان دولتی در رفع مشکلات و موانع کمر همت ببندند و موجبات دلگرمی و اهتمام مسؤولان را بیش از پیش فراهم آورند.

  معینی افزود: در این هفته، دولت کارنامه خود را به مردم عرضه می دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها از آنان یاری می جوید و به مدد پیشنهادات و انتقادات، به اصلاح خود می پردازد.

  فرماندار فلاورجان بیان کرد: هفته دولت هفته درس گرفتن مسؤولان از پاک بازانی چون رجایی و باهنر است که وجود خویش را وقف پیشرفت جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی کردند و با کارنامه ای آکنده از افتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 پروژه در 5 ماهه اول سال افتتاح و کلنگ زنی شده است

بیش از 40 پروژه در 5 ماهه اول سال افتتاح و کلنگ زنی شده است