مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-26پزشكي

پودر استخوان سنتتیک ماهی شیراز


ٰیکی از محصولاتی که برای دام بسیار مناسب است پودر گوشت طیور و استخوان سنتیک می باشد که پرورش دهندگان دام بیشتر از این محصول برای تغذیه حیوانات استفاده می کنند.

- یکی از خوراکی های تاثیر گذار که بصورت مستقیم تاثیر گذار است و ضریب غذایی بسیار بالایی دارد پودر استخوان خوراک دامی است که با توجه به اینکه ارزش غذایی بسیار بالایی دارد یکی از گزینه های اصلی غذایی به شمار می رود.

پودر استخوان یکی از مهمترین کاربردی که در صنعت پزشکی دارد این است که در خصوص ایمپلنت دندان و فک مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از محصولاتی که برای تغذیه دام بسیار موثر است، پودر استخوان سنتتیک می باشد که بسیار مغذی است که حتی این نوع پودر بر روی 100 هزار بیمار تایید شده است و باعث شده است که ساختار ویژه باعث شکل گیری سریع استخوان شود.

این نوع محصول و بذر ذرت علاوه بر اینکه برای تغذیه حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد امروزه کاربردهای بسیار زیادی در خصوص دندانپزشکی و ایمپلنت دارد که به مرور زمان استفاده از این نوع پودر افزایش پیدا کرده است.

مصرف به اندازه این نوع پودر باعث می شود که دام شیر دهی بالایی داشته باشد و یکی دیگر از مزیتهای این محصول این است که باعث ترمیم مفاصل دام و همچنین باعث تقویت سیستم بدنی حیوان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پودر استخوان سنتتیک ماهی شیراز

پودر استخوان سنتتیک ماهی شیراز