مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 14:522022-08-26سياسي

سلاجقه: دولت ماهی 15 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را می دهد


دولت سیزدهم ماهانه 15 هزار میلیارد تومان بدهی سررسید اوراق سال های گذشته را پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی سلاجقه ظهر امروز در سخنانی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: به نمایندگی از رییس جمهور حامل سلام گرم به شما مردم خوب هرمزگان هستم.

وی در بیان گوشه ای از خدمات یک ساله دولت سیزدهم، بازسازی انقلابی و عقلانی را محور حرکت دولت برشمرد و افزود: این دولت به یمن پشتیبانی مردم و بدون شعارهای مردم فریب، تاکنون 31 سفر استانی انجام داده و اتمام پروژه ها را در اولویت کاری خود قرار داده است.

سلاجقه تأکید کرد: در سال قبل در همین استان، 4500 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح شد اما امسال 110 هزار میلیارد تومان.

به گفته معاون رییس جمهور، در بعد خارجی، دستاوردهای کلانی داشته ایم که به برکت تبعیت از رهبری و حمایت مردم بدست آمده است.

  وی از حذف ارز 4200 تومانی به انقلاب بزرگی در اقتصاد کشورمان یاد کرد و گفت: سران برخی از کشورها به ایران می آیند و می گویند که ما ارز چند نرخی در کشورمان داریم ولی جرات دست زدن به آن نداریم و آیت الله رییسی بود که این کار بزرگ را کرد.

سلاجقه عنوان داشت: حاج آقای رییسی معمولا مبنای حکومتش را 4 ساله تعریف کرده اند و می شد این حذف ارز را در پایان سال چهارم انجام دهد اما این کار مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: دولت ماهی 15 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را می دهد

سلاجقه: دولت ماهی 15 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را می دهد