مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-26سياسي

تشدید نظارت، لازمه رفع مشکل نان در گیلان


به گفته امام جمعه رشت، بازار و نانوایی ها، نیازمند نظارت بیشتر مسؤولین ذیربط است چرا که نان برای مردم حیاتی است و نباید مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت یادونام شهدای هفته دولت و تبریک به مناسبت روز کارمند اظهار کرد: مدیران در تراز انقلاب باید ولایت مدار، انقلابی و دلداده ارزش های اسلامی و با تجربه باشند و به مردم و ارباب رجوع تکریم کند.

وی با بیان اینکه طمع در مسؤولیت خطرناک بوده و در اجرای پروژه ها باید عاقبت اندیش بوده تا به نحواحسن اجرایی شود، گفت: انتظار داریم تا مسؤولان در مسؤولیت ها از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند و خود را خادم مردم بدانند و در انجام مسؤولیت کوتاهی نکنند.

  امام جمعه رشت با اشاره به سفر اردوغان به ایران و دیدار با رهبر انقلاب بیان کرد: رهبری در این سفر به امنیت مرزهای عراق، سوریه و ترکیه تاکید داشتند و مسئله حمایت از مسلمانان و امنیت مرزهای عراق، سوریه و ترکیه را به اردوغان متذکر شدند.

  خطیب جمعه رشت با اشاره به حمله سازمان اطلاعاتی آمریکا به خانه ترامپ که طرفداران وی در دفاع از اظهارات او داشتند، گفت: پلیس آمریکا هشدار داده که این کشور احتمال دارد دچار جنگ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت، لازمه رفع مشکل نان در گیلان

تشدید نظارت، لازمه رفع مشکل نان در گیلان