مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 13:272022-08-26اقتصادي

دولت سیزدهم رشد اقتصادی را به 5 درصد رساند/ صادرات کشور بیشتر از واردات است


امروز رشد اقتصادی در کشور حدود 5 درصد شده و این یعنی چرخ اقتصاد شروع به حرکت کرده، همچنین تورم 60 درصدی به حدود 42 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی بهادری جهرمی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای این هفته، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر مردمی زیستند و خالصانه به مردم خدمت کردند و به همین دلیل خاطره آن ها از یاد مردم پاک نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از آن جایی که مالک اصلی کشور را مردم دانسته، خود را به حضور در میان اقشار مختلف سراسر کشور مکلف می داند.

سخنگوی دولت و رییس شورای اطلاع رسانی کشور با اشاره به انجام 31 سفر استانی رییس جمهور طی یک سال گذشته، بیان داشت: دولت با حضور میدانی در استان ها مشکلات و مسائل را از نزدیک شاهد می شد و باید از زبان مردم مطالبه و دغدغه را می شنید.

بهادری جهرمی با بیان اینکه نگاه دولت نگاه مردم سالاری است، افزود: ماحصل سفرهای استانی این بود که دولت اساسی ترین مشکلات مناطق را از زبان مردم و مسوولان منطقه درک و اولویت بندی کرد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات مدیریتی ما در کشور تصمیم گیری در مرکز به جای مردم مناطق بود، همچنین وقتی تصمیمی گرفته می شد با چند عکاس و دوربین به قصد آغاز یک پروژه جدید اقدام به کلنگ زنی می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم رشد اقتصادی را به 5 درصد رساند/ صادرات کشور بیشتر از واردات است

دولت سیزدهم رشد اقتصادی را به 5 درصد رساند/ صادرات کشور بیشتر از واردات است