مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 12:372022-08-26ورزشي

بهره برداری از فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار اردبیل آغاز شد


همزمان با هفته دولت، بهره برداری از فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهره برداری از بخش اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار اردبیل ظهر امروز با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.

این بخش اقامتی در طبقه سوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار اردبیل و رو به دریاچه شورابیل قرار دارد و دارای 28 اتاق به ظرفیت پذیرایی 110 نفر است و منجر به اشتغال زایی برای نزدیک به 30 نفر از ایثارگران شده است و ایثارگران می توانند در کنار امکانات اقامتی، از رستوران با ظرفیت 250 نفر و استخر و سونا نیز بهره مند شوند.

پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار اردبیل حدود 85درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن در مجموع 41میلیارد تومان هزینه شده است و فاز توان بخشی و فرهنگی آن در آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز بهره برداری از بخش اقامتی این مجتمع اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمامی استان ها مرکزی را برای ایثارگران عزیز ایجاد می کند که مجموعه ای از خدمات درمانی توان بخشی، اقامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار اردبیل آغاز شد

بهره برداری از فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار اردبیل آغاز شد