مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 09:372022-08-26پزشكي

اینجا برخی هنوز در 100 سال گذشته زندگی می کنند!


اینجا مرکز بیماران روانی امین آباداست!همان جایی که محل زندگی مردان و زنانی است که رنج و درد بیماری های روحی و روانی امان از کفشان بریده و حال و روزشان را از تعادل خارج کرده است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک:سلامت انسان در گرو سلامت جسم و روح و روان است.

در واقع انسانی از نظر سلامتی در حد مطلوب قرار دارد که از نظر جسمی و روانی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد و بتواند امور روزمره خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

بیماری های روانی از جمله بیمارهایی است که تاثیرات بسیار زیادی در سلامت افراد می گذارد؛ به شکلی که اگر روان و روح فردی دچار مخاطراتی قرار گیرد می تواند سلامت عموم بدن فرد را تحت الشعاع قرار داده و فرد را به زحمت و مشقت بیندازد.

نگهداری بیماران دارای مشکلات روحی - روانی از دیر باز مورد توجه جامعه به ویژه متولیان حوزه سلامت قرار داشته است؛چراکه چنین بیمارانی به علت نوع بیماری خود می توانند مشکلاتی برای خود و دیگران به وجود آورند.

در یکی از روزهای گرم اواخر مردادماه به بیمارستان درمانی، آموزشی و پژوهشی روانپزشکی رازی  در جنوبی ترین نقطه پایتخت می رویم.

از جایی برایتان گزارش می کنم که برای جماعتی از بیماران آخر خط است! همان منطقه ای که از قدیم الایام در ذهن همگان  محل نگهداری مجنونین و بی اعصاب ها بوده است! روایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا برخی هنوز در 100 سال گذشته زندگی می کنند!

اینجا برخی هنوز در 100 سال گذشته زندگی می کنند!