مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 09:322022-08-26اقتصادي

راه اندازی سامانه غربالگری هوشمند معتادان/ اعتیاد زنانه تر می شود


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر در فرایند درمانی آسیب دیدگان اعتیاد به دنبال غربالگری هوشمند معتادان بوده و در این راستا اجرای سامانه غربالگری هوشمند معتادان در دستور کار بوده که تا پایان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد جمالو،معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد تحلیل و بررسی آسیب شناسانه معتادان متجاهر از حیث شناسایی تا ساماندهی آن ها گفت: بر اساس سامانه هوشمند، معتادان متجاهر بعد از دستگیری در فرآیند شناسایی و غربالگری قرار گرفته و فرد مورد بررسی روانکاوی و روانشناسی قرار می گیرد و راه درمانی متناسب انتخاب می شود.

وی افزود: بر اساس قانون مبارزه با مواد مخدر روش های هشت گانه ای برای ترک اعتیاد وجود دارد که بعد از بررسی های انجام شده برای نتیجه بهتر درمان، بهترین روش ترک استفاده می شود.

جمالو با تاکید بر ضرورت درمان و کاهش آسیب اعتیاد و حذف چرخه باطل دستگیری، ترک و رها سازی معتادان بیان کرد: ویژگی اپیدمی اعتیاد این است که این اپیدمی متاسفانه اوج دارد و هیچ وقت به پایان نمی رسد و برای درمان و برخورد با این اپیدمی باید یک راهکار درست داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه غربالگری هوشمند معتادان/ اعتیاد زنانه تر می شود

راه اندازی سامانه غربالگری هوشمند معتادان/ اعتیاد زنانه تر می شود