مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 08:372022-08-26اقتصادي

اجرای طرح منظومه روستایی در 3 شهرستان خراسان رضوی


اجرای طرح منظومه روستایی با محور توانمندسازی روستاییان در روستاهای سه شهرستان بجستان، گناباد و باخرز خراسان رضوی در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن خراسان رضوی، محمود واحدیان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح منظومه روستایی به منظور توانمندسازی مردم روستا در زمینه های اشتغال و معیشتی در روستاهای سه شهرستان بجستان، گناباد و باخرز این استان در حال اجرا است.

وی افزود: طرح منظومه های روستایی فعالیت جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی است که در این چهارچوب افرادی به عنوان تسهیل گر وظیفه دارند با استقرار در روستاها اهالی را در امور مزبور یاری دهند، مشکلات روستاها را رصد و جمع بندی کنند تا برای رفع آنها از طریق هر یک از دستگاه های اجرایی اقدام شود، یا تسهیلات مورد نیاز از طریق صندوق کارآفرینی امید به روستاییان پرداخت شود.

این مسئول اظهار کرد: کارشناسان خبره ای برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده اند تا موانع و مشکلات روستاها را به نحوی جمع بندی کنند تا بهترین گزینه ها برای حل این مشکلات در زمینه اشتغال و عمران و آبادانی روستا به روستاییان ارایه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح منظومه روستایی در 3 شهرستان خراسان رضوی

اجرای طرح منظومه روستایی در 3 شهرستان خراسان رضوی