مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 08:122022-08-26سياسي

100 درصد از اراضی ملی و 80 درصد از حریم سواحل هرمزگان سنددار شده است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند کاداستری برای 100 درصد از اراضی ملی استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن بابایی معاون رییس ضمن تشکر از عملکرد مسئولین قضایی و ثبتی این استان، اظهار داشت:  خوشبختانه در سایه اقدامات جهادی انجام شده در استان هرمزگان برای 100 درصد از اراضی ملی این استان سند کاداستری صادر شده است.

بابایی با اشاره به برخی اقدامات ویژه و کاربردی در حوزه تثبیت اراضی نیز که برای نخستین بار در استان هرمزگان انجام شده است، خاطرنشان کرد: از تمامی استان های کشور می خواهیم که استان هرمزگان را در این خصوص الگوی خود قرار دهند و از تجربیات این استان برای تسریع در روند امور استفاده نمایند.

وی همچنین با اشاره به اینکه 30 درصد از اراضی کشاورزی استان هرمزگان نیز در سامانه کاداستر سند دار شده اند، آمار به دست آمده در استان هرمزگان را بالاتر از میانگین ملی برشمرد و از اقدامات انجام شده در این خصوص تقدیر کرد.

  رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با اشاره به محدود بودن منابع انسانی سازمان ثبت اسناد کشور در حوزه های مختلف، از اختصاص اعتبار ویژه برای استفاده از ظرفیت های مردمی جهت تثبیت اراضی کشاورزی هرمزگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود رییس کل دادگستری استان هرمزگان به عنوان مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد از اراضی ملی و 80 درصد از حریم سواحل هرمزگان سنددار شده است

100 درصد از اراضی ملی و 80 درصد از حریم سواحل هرمزگان سنددار شده است