مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 08:022022-08-26اقتصادي

محسن رضایی: صنعت سازی ساحل نجاتِ اقتصاد کشور است


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی، شامگاه پنجشنبه در جمع فعالین اقتصادی فارس بیان کرد: استان فارس، از جمله پیشگامان انقلاب اسلامی بوده اند و سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد دولت کردند و اکنون نیز در شرایط موجود، استان فارس نقش ویژه ای در جزیره ای در حال فعالیت بوده و تا زمانی که زنجیره فعالیت بنگاه های اقتصادی ایجاد نشده و صنعت در تمام حوزه های اقتصادی ایجاد نشود، نباید انتظار داشت شاهد توسعه در تمام ابعاد باشیم.

معاون اقتصادی رییس جمهور متذکر شد: زنجیره صنعت در فضای اقتصادی کشور وجود ندارد و اگر استان های فارس بوشهر و خوزستان نسبت به ایجاد زنجیر صنعت پتروشیمی اقدام کنند سالانه 100 میلیارد دلار ارز آوری خواهند داشت.

رضایی تاکید کرد: فارس مزیت نسبی در حوزه تولیدات کشاورزی داشته است این در حالی است که مشکلات حوزه کشاورزی نظیر کشت و صنایع تبدیلی در فارس وجود داشته و تاکنون به صورت معجزه وار کشاورزی فارس زنده مانده است.

او افزود: تغییر در اصلاح مسیر و تغییر در جهش اقتصادی دو موضوعی است که باید در اقتصاد کشور لحاظ گردد این در حالی است که تغییر ریل گذاری و اصلاح جهش اقتصادی نیز باید در دولت سیزدهم لحاظ شود.

رضایی تاکید کرد: اصلاح اقتصادی در حوزه تجارت از آبان ماه سال گذشته انجام شد و شاهد نتایج و بهبود شرایط تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: صنعت سازی ساحل نجاتِ اقتصاد کشور است

محسن رضایی: صنعت سازی ساحل نجاتِ اقتصاد کشور است