مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 08:022022-08-26ورزشي

مدال برنز هندبال نوجوانان کشور به تیم زغال سنگ طبس رسید


پرونده مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان باشگاه های منطقه یک کشور در خراسان جنوبی با سکونشینی تیم زغال سنگ در طبس بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، از شهرستان طبس گلشن خراسان جنوبی به عنوان قطب هندبال استان نام می برند که نشان از درخشش و مدال آوری تیم باشگاه زعال سنگ پروژه طبس در مسابقات قهرمانی و لیگ برتر باشگاه های کشور دارد.

زیرساخت های مناسب و وجود سالن ورزشی استاندارد و مهان نوازی مردمان این خطه خراسان جنوبی، زمینه موافقت فدراسیون برای میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان منطقه یک کشور را  فراهم کرد.

این ماراتن منطقه ای با شرکت شش تیم حرفه ای باشگاه های هندبال استان های خراسان جنوبی و رضوی به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد.

تیم های هندبال فردوس، سبزوار و شیروان در گروه A مسابقات هندبال نوجوانان منطقه یک کشور و تیم های زغال سنگ طبس، مشهد و آزادشهر در گروه B رقابت ها رودروی یکدیگر صف آرایی کردند.

  در نخستین روز از این رویداد ورزشی تیم های هندبال فردوس و زغال سنگ طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی در مقابل حریفان خود وارد کارزار شدند که کابل خودرو سبزوار با نتیجه 22 بر 15 از سد هیات هندبال فردوس گذشت و  زغال سنگ طبس نیز با نتیجه  15 بر 17 بازی را به تیم  اشتاد سازه مشهد واگذار کرد و تیم های آزاد شهر و شیروان استراحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز هندبال نوجوانان کشور به تیم زغال سنگ طبس رسید

مدال برنز هندبال نوجوانان کشور به تیم زغال سنگ طبس رسید