مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 21:572022-08-25ورزشي

تساوی در دربی شمالی ها / توقف نساجی در روز باشکوه وطنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر ، هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که در یکی از مهمترین دیدارهای هفته تیم های نساجی مازندران و ملوان کردند تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود.

هواداران پرشور نساجی که پیش از گل خورده حسابی به تشویق تیم محبوب خودشان پرداخته بودند بعد از گل تساوی سکوت کردند تا اندک هواداران انزلی چی جو ورزشگاه تازه نونوار شده وطنی را از آن خود کنند.

از نکات جالب بازی هم این بود که در دقیقه هفت این دیدار، هوادارن نساجی به یاد نادر دست نشان به تشویق این پیشکسوت فقید پرداختند.

اما در این دیدار، بعد از گل انزلی چی ها دو تیم چندین بار موقعیت هایی روی دروازه ها ایجاد کردند اما موفق به گشودن دروازه ها نشدند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک یک به پایان برسد.

اما نیمه دوم بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم چند موقعیت روی دروازه همدیگر ایجاد کردند اما موقعیت ها راهی به دروازه ها پیدا نکرد.

اما در نهایت انزلی چی ها از تک حملات ریز خود استفاده کردند و موفق شدند در دقیقه 67 توسط مسعود زائر کاظمینی گل دوم خود را وارد دروازه نساجی میزبان کنند تا حالا نساجی در خانه از حریف شمالی خود عقب بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی در دربی شمالی ها / توقف نساجی در روز باشکوه وطنی

تساوی در دربی شمالی ها / توقف نساجی در روز باشکوه وطنی