مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 20:372022-08-25سياسي

گمرک استیجاری!


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: گمرک بناب از سال 1392 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده ولی هم اکنون در یک ساختمان استیجاری فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام بر تأمین گردش مالی برای تولید کنندگان تأکید کرد و گفت: هم اکنون 35 الی 40 واحد کارخانه در شهرستان بناب در بحث تولید کشمش و صادرات آن فعالیت می کنند و با تأمین نیازهای مالی آنها می توان زمینه افزایش صادرات را فراهم کرد.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به گلایه های مردم از برخی بانک ها تصریح کرد: حداقل در انتخاب مدیران بانک ها با فرماندار شهرستان هماهنگ شوند.

  عدم همکاری بانک های عامل در شهرستان مردم را کلافه کرده است.

 فرماندار بناب نیز در نشست فعالان اقتصادی شهرستان با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی اظهار کرد: در یک سال گذشته بیش از 250 هزار تن انواع محصولات و کالا از طریق گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است و این صادرات می طلبد که گمرک بناب از دفتر به اداره ارتقاء یابد.

رضا لعلی سپس با انتقاد از عدم همکاری بانک های شهرستان در پرداخت تسهیلات وام ازدواج و وام های خوداشتغالی تصریح کرد: اکثریت مسئولان بانک ها در شهرستان همسو با دولت کار نمی کنند و مردم در مراجعه به بانک ها به مشکل برمی خورند که انتظار داریم در پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک استیجاری!

گمرک استیجاری!