مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 20:322022-08-25اقتصادي

25 هزار طرح اشتغال زایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از صرف اعتبار 24 هزار میلیاردی برای احیای واحدهای خاموش و نیمه فعال کشور خبر داد و گفت: در هفته دولت پیش رو بیش از 25 هزار طرحی که توسط این مجموعه مورد حمایت قرار گرفته است به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نعمت الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی پوشاک که به همت بانویی برای اشتغالزایی بانوان بدسرپرست و بی سرپرست استان البرز راه اندازی شده بود، در جمع اصحاب رسانه، گفت: نقطه هدف صندوق کار آفرینی امید تقویت مناطق روستایی و محروم سراسر کشور و سرمایه گذاری در واحد های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور است.

وی در ادامه افزود: طی یک سال گذشته در این راستا بیش از 64 هزار طرح از تسهیلات صندوق مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از 175 هزار نفر فراهم شده است، عنوان کرد: در همین راستا بیش از 6 هزار و 500 میلیارد تومان از صندوق کار آفرینی امید تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با بیان اینکه بیش از 24 هزار میلیارد تومان از سرمایه هایی که راکد بوده و یا استفاده کمتر از 50 درصد از آنها صورت می گرفته به چرخه تولید بازگشته اند، تصریح کرد: سال جاری در نظر داریم تعداد حمایت ها از طرح های اشتغال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار طرح اشتغال زایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

25 هزار طرح اشتغال زایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد