مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 19:322022-08-25اقتصادي

افزایش صادرات 37 درصدی ایران به ارمنستان/ بازار کشور ارمنستان یک بازار رقابتی است


سفیر ایران در ارمنستان در نشست با هیأت تجاری استان زنجان از افزایش صادرات 37 درصدی ایران به ارمنستان خبر داد و گفت: توانمندی های تجاری استان زنجان فرصت مطلوبی برای حضور در بازار کشور ارمنستان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در نشست تخصصی با هیأت تجاری اقتصادی استان زنجان به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان راه های گسترش همکاری های تجاری و بازرگانی اقتصادی را بررسی کردند.

 سفیر ایران در ارمنستان  با بیان اینکه موانع و مشکلات مختلف برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان وجود دارد که خوشبختانه دولت های مختلف به ویژه دولت سیزدهم درصدد برداشتن این موانع و باز کردن مسیر برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان است، اظهار کرد: سیاست دولت جدید به خصوص در حوزه همسایگان گسترش همکاری ها است که بر همین اساس دستور کار جدی ما فعال کردن فعالیت های اقتصادی و رشد و توسعه همکاری ها است که  سفارت ایران در ارمنستان آماده همکاری همه جانبه با فعالان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه درخواست ما از فعالان اقتصادی مشخص کردن مشکلات و بیان آنها به ما و ارائه پیشنهاد در راستای رفع آنها است، تصریح کرد: باید به دنبال علت چرایی عدم حضور در بازار 15 کشور همسایه و حوزه cis بود چونکه تولیدات ما قوی و با کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات 37 درصدی ایران به ارمنستان/ بازار کشور ارمنستان یک بازار رقابتی است

افزایش صادرات 37 درصدی ایران به ارمنستان/ بازار کشور ارمنستان یک بازار رقابتی است