مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 18:372022-08-25سياسي

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی 52 پروژه در گرمی به مناسبت هفته دولت


همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان گرمی در دومین روز از هفته دولت، بهره برداری و عملیات اجرایی 52 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی 52 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمی با حضور نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و جمعی از مسؤولان و اهالی گرمی اظهار کرد: تصمیمات مسؤولان استانی در سرنوشت جوانان و نسل آینده تأثیر مستقیم دارد و از این رو، مسؤولان باید در تصمیم گیری ها نهایت توجه خود را به آینده فرزندان استان داشته باشند.

وی افزود: سیاست دولت در حوزه مسکن، خانه دار شدن مردم است و مردم با توجه به شرایط می توانند برای تهیه خانه از طرح جهش ملی مسکن استفاده کنند، حتی اگر امکان ساخت مسکن داشته باشند، دولت می تواند زمین رایگان در اختیار متقاضیان بگذارد.

اجرای طرح مسکن ویلایی در شهرستان گرمی استاندار اردبیل ادامه داد: طرح مسکن ویلایی در شهرستان گرمی در حال اجرا است و ساخت مسکن ویلایی توسط متقاضیان، با اعطای زمین از سوی دولت با شرایط لازم، امکان پذیر است.

عاملی بیان کرد: در حوزه گازرسانی استان اردبیل، ناپایداری و مشکلاتی وجود دارد که با توجه به برنامه ریزی های لازم، طی 2 الی 3 سال آینده مشکلات این حوزه رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی 52 پروژه در گرمی به مناسبت هفته دولت

آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی 52 پروژه در گرمی به مناسبت هفته دولت