مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 18:272022-08-25سياسي

با حضور معاون رییس جمهور؛ تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت در شیراز افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور امروز در افتتاح تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت گفت: قرار گرفتن نام و یاد شهدای مدافع سلامت، با یک نماد آن هم در مرکز شهر مشخص شده است که نشان از دغدغه خادمان شهروندان در شورای شهر شیراز دارد.

رضایی با اشاره به اینکه هفته دولت متعلق به عموم مردم است، افزود: افتتاح این پروژه که با نام شهدای مدافع سلامت است با این دولت قرابت دارد، زیرا در اولین ماموریتی که دولت مردمی به عهده گرفت، مهار ویروس کرونا بود که با برنامه ریزی مناسب، این ویروس در ایران کنترل شد.

وی ادامه داد: در شرایطی که این ویروس ناشناخته بود و وحشتی بین المللی را به همراه داشت، همانند دوران دفاع مقدس شاهد حضور پرستاران و پزشکانی بودیم که جان خود را کف دست قرار دادند تا سلامت به جامعه بازگردد.

معاون اقتصادی رییس جمهور از شورا و شهردار شیراز خواست جهت رفع گره های ترافیکی اقدام کنند تا تردد شهروندان تسهیل شود.

مهدی طاهری رییس شورای شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: نامی که بر این بنا گذاشته شده ، هویت اصلی شهر است چرا هرچه از امنیت و آسایش داریم، از برکت خون مقدس شهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر با ایجاد یک رینگ ترافیکی جدید تردد را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون رییس جمهور؛ تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت در شیراز افتتاح شد

با حضور معاون رییس جمهور؛ تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت در شیراز افتتاح شد