مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-25سياسي

آقای حسین شریعتمداری را سرپرست تیم مذاکره ات هسته ای کنید!


صدای پای توافق به گوش می رسد و بار دیگر آقای شریعتمداری لب به گله و شکایت گشوده است، او که تا پیش از این تیم قبلی مذاکرات را به صورت پی در پی مورد عنایت قرار می داد، - آقای حسین شریعتمداری را سرپرست تیم مذاکره ات هسته ای کنید! صدای پای توافق به گوش می رسد و بار دیگر آقای شریعتمداری لب به گله و شکایت گشوده است، او که تا پیش از این تیم قبلی مذاکرات را به صورت پی در پی مورد عنایت قرار می داد، حالا انگشت اتهام را به سمت تیم مذاکره کننده فعلی گرفته است، تیمی که سرپرست آن به گفته آقای علم الهدی نماز شب خوان است و اتفاقا جزو همفکران مدیر مسئول روزنامه کیهان هم به حساب می آید.

رضا امیری در نواندیش نوشت: صدای پای توافق به گوش می رسد و بار دیگر آقای شریعتمداری لب به گله و شکایت گشوده است، او که تا پیش از این تیم قبلی مذاکرات را به صورت پی در پی مورد عنایت قرار می داد، حالا انگشت اتهام را به سمت تیم مذاکره کننده فعلی گرفته است، تیمی که سرپرست آن به گفته آقای علم الهدی نماز شب خوان است و اتفاقا جزو همفکران مدیر مسئول روزنامه کیهان هم به حساب می آید.

حسین شریعتمداری در بخشی از یادداشت روز کیهان با اشاره به برخی اظهار نظرهای داخلی و خارجی راجع به محتوای توافق احتمالی نوشت: آیا همان گونه که انتظار می رفت و اعلام شده بود تمامی تحریم ها لغو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای حسین شریعتمداری را سرپرست تیم مذاکره ات هسته ای کنید!

آقای حسین شریعتمداری را سرپرست تیم مذاکره ات هسته ای کنید!