مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 16:072022-08-25اقتصادي

احیای واحدهای تولیدی سریع ترین راه بازگرداندن سرمایه های معطل شده در کشور است


معاون اولین رییس جمهور در آیین انعقاد تفاهم نامه احیای 1500 واحد اقتصادی گفت: احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی سریع ترین و راه برای بازگرداندن سرمایه های معطل شده در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری نهضت احیای واحدهای اقتصادی با سازمان ها و شرکت های احیاگر برای احیای یک هزار و 500 واحد اقتصادی و تولیدی برگزار شد.

بر اساس این تفاهم نامه که امروز به امضا رسید مقرر شد شرکت شهرک های صنعتی ایران مسئولیت احیای یک هزار واحد صنعتی، ایمیدرو 480 واحد صنعتی و ایدرو20 واحد پیشران بزرگ را عهده دار شود.

همچنین مقرر شد سازمان مدیریت صنعتی جهت عارضه یابی واحدها و برگزاری دوره های توانمندسازی احیاگر اقدامات لازم را انجام دهد.

فعال سازی معادن کوچک، افزایش سطح اشتغال، افزایش تولیدات معدنی، حل مشکلات معادن کوچک، همفکری، همکاری، هم افزایی و مشارکت طرفین در تهیه مقدمات و ملزومات و تجهیزات لازم، فراهم آوردن سرمایه ضروری، انجام عملیات اجرایی مربوط به احیای توانمندسازی و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی بزرگ و طرح های نیمه تمام از جمله اهداف این تفاهمنامه ها است.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در این مراسم با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در تشخیص و حل مساله و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای تولیدی سریع ترین راه بازگرداندن سرمایه های معطل شده در کشور است

احیای واحدهای تولیدی سریع ترین راه بازگرداندن سرمایه های معطل شده در کشور است