مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-25اقتصادي

31 پروژه حوزه برق و مخابرات در بانه به بهره برداری رسید


همزمان با دومین روز از هفته دولت در شهرستان بانه 22 پروژه حوزه برق و 9 پروژه حوزه مخابرات در بانه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت 9 پروژه حوزه مخابرات با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان و 22 پروژه حوزه برق با اعتبار پنج میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

پروژه های حوزه مخابرات شامل اجرای نیوسایت با تکنولوژی 4G, 3G2 2G در سایت محله حمزه آباد و اجرای نیوسایت با تکنولوژی های بروز دنیا در سایت مسکن مهر میدان دانشگاه است که همزمان 192 مشترک را زیرپوشش قرار می دهد.

توسعه سوییچ روستاهای کانی ناو، ساوان، ابولحسن، بیاندره، نجنه علیا، ترخان آباد، سرسول و مرکز شهید نصرالهی بانه به میزان 576 پورت از دیگر پروژه های حوزه مخابرات است که امروز در گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

پروژه.

های حوزه برق نیز شامل تقویت، ترمیم و بازسازی شبکه فشار متوسط هوایی فشار ضعیف زمینی و هوایی و احداث پست هوایی در محله های مولوی و  آخوند آباد با هدف رفع ولتاژ است.

احداث 465 متر شبکه فشار متوسط هوایی و 247 متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی ترانسفورماتور 200کاوا با هدف رفع ضعف ولتاژ محله مهر، احداث ترانسفورماتور 200 کاوا و 247متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمین با هدف رفع ولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 پروژه حوزه برق و مخابرات در بانه به بهره برداری رسید

31 پروژه حوزه برق و مخابرات در بانه به بهره برداری رسید