مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 14:572022-08-25اقتصادي

3 پروژه بهداشتی در شهرستان دیّر کلنگ زنی یا افتتاح شد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت:سه پروژه بهداشتی با اعتبار 30 میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، عباس آدمیت نسب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در آیین راه اندازی و احداث پروژه های بهداشت و درمان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: ساختمان خانه بهداشت الی شمالی در زمینی به مساحت 450 متر مربع با زیربنای 100 متر مربع و با اعتبار 10 میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت ساخته و تجهیز شده است.

وی افزود: خیر دوراندیش این بنا حاج کامل مومنی است که در سال 94 نیز پایگاه سلامت بردخون با مشارکت و مساعدت ایشان ساخته شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با تقدیر از همراهی خیرین سلامت با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: در روستای حاجی آباد بخش مرکزی شهرستان دیّر نیز با واگذاری یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع و ارزش 3 میلیارد ریال توسط خیّر گرانقدر، حاج عباس سیفی، عملیات اجرایی ساخت خانه بهداشت آغاز شد.

آدمیت نسب اضافه کرد: پروژه ساختمان خانه بهداشت حاجی آباد 86 متر مربع زیربنا و 53 مترمربع پیاده رو دارد که با اعتبار 13 میلیارد ریال که در مدت 6 ماه ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه بهداشتی در شهرستان دیّر کلنگ زنی یا افتتاح شد

3 پروژه بهداشتی در شهرستان دیّر کلنگ زنی یا افتتاح شد