مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-25بين الملل

تدارک عراقی ها برای استقبال از زائران ایرانی اربعین در دیالی


رییس هیأت موکب های حسینی (ع) در دیالی، از تدارک و بسیج 50 موکب برای استقبال و ارائه خدمات به زائران ایرانی اربعین که از مرز «المنذریه» وارد عراق خواهند شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی احمد طاهر رییس هیأت موکب های حسینی (ع)، در استان دیالی عراق از آماده شدن بیش از 50 موکب برای حمایت و استقبال از زائران ایرانی خبر داد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه ، تصریح کرد: دیالی در روزهای آینده میزبان ده ها هزار زائر ایرانی و سایر ملیت ها از طریق گذرگاه مرزی المنذریه است که خود را برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع)، به عراق خواهند رساند .

علی احمد طاهر توضیح داد که هیأت موکب های حسینی، بیش از 50 موکب را با استقرار در میدان الدولیه در نزدیکی ناحیه جدیده الشط (در 30 کیلومتری شمال غرب بعقوبه) آماده کرده است تا غذا، آب و سایر خدمات را به زائران حسینی (ع) ارائه کنند.

این میدان بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، محل گروه بندی زائرانی خواهد بود که از المنذریه به سمت عتبات عالیات خواهند رفت.

وی تاکید کرد: ​هیأت موکب های حسینی با هماهنگی بقیه نهادها و دوایر ذی ربط، تمامی حمایت ها و خدمات لازم را به زائران حسینی دارای ملیت های مختلف ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک عراقی ها برای استقبال از زائران ایرانی اربعین در دیالی

تدارک عراقی ها برای استقبال از زائران ایرانی اربعین در دیالی