مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:472022-08-25اقتصادي

بزرگ ترین تعاونی مرکز تکثیر میگوی هرمزگان به بهره برداری رسید


بزرگترین مرکز تکثیر میگوی استان هرمزگان با سرمایه گذاری بخش تعاونی در دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان در قشم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در دومین روز از هفته دولت، مرکز تکثیر میگو گامبرون که توسط شرکت مروارید شکیل قشم به صورت تعاونی اجرا شده است، با حضور استاندار و احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز تکثیر میگوی استان با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است و توان تولید 200 میلیون قطعه میگو با اشتغال 30 نفری را دارد.

  مرکز تکثیر میگوی گامبرون دارای 6 سالن تولید بچه میگو به تعداد 120 حوضچه است و امکانات ضدعفونی آب با 10 تانکر 100 مترمکعبی ،سه استخر قرنطینه، 16 استخر بروداستوک ، 12استخر تخم ریزی وهچینگ، 120 تانک تولید لارو، سالن غذای زنده با 12 تانک تولید انبوه دارد.

دوستی استاندار هرمزگان در آیین بهره برداری از این مرکز تکثیر میگو با اشاره به ظرفیت های شیلاتی خوبی برای توسعه زیرساخت های آبزی پروری به خصوص در حوزه برق رسانی به مزارع پرورش میگو به استان تخصیص داده شده است که با تکمیل شبکه برق رسانی به این مزارع، شاهد تحولی عظیم در حوزه تولید آبزیان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین تعاونی مرکز تکثیر میگوی هرمزگان به بهره برداری رسید

بزرگ ترین تعاونی مرکز تکثیر میگوی هرمزگان به بهره برداری رسید