مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:322022-08-25سياسي

انجام 4 هزار دادرسی الکترونیکی در همدان


با توجه به زیرساخت های موجود از ابتدای کار تاکنون 12 هزار و 700 فقره دادرسی الکترونیکی انجام شده که در پنج ماهه نخست سال نیز شاهد انجام 4 هزار و 405 فقره دادرسی الکترونیکی در همدان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی ظهر امروز با اشاره به انجام دادرسی الکترونیکی در همدان اظهار کرد: با توجه به اهمیت فناوری های نوین، مهیا ساختن بسترهای لازم برای انجام دادرسی الکترونیکی یک ضرورت است.

وی کاهش روند رسیدگی به پرونده های قضایی، جلوگیری از اطاله دسترسی، کاهش هزینه ها، بهبود و تسریع در ارائه خدمات قضایی و عدم حضور طرفین پرونده در دادسرا را برخی از اهداف دادرسی الکترونیکی برشمرد.

دادستان همدان افزود: با این رویکرد با توجه به زیرساخت های موجود از ابتدای کار تاکنون 12 هزار و 700 فقره دادرسی الکترونیکی انجام شده و در پنج ماهه نخست سال جاری نیز شاهد انجام 4 هزار و 405 فقره دادرسی الکترونیکی در همدان بودیم.

وی با اشاره به سامانه های تعریف شده برای انجام دادرسی الکترونیکی و نیز ابلاغیه های صادر شده در این بسترها گفت: برای ارتقای این حوزه به طور قطع به تقویت زیرساخت های فنی داریم و امیدواریم روز به روز این بخش تخصصی نیز به روزتر و تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 4 هزار دادرسی الکترونیکی در همدان

انجام 4 هزار دادرسی الکترونیکی در همدان