مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:072022-08-25اقتصادي

افتتاح کارخانه تولید چسب کاشی با اعتبار بالغ بر 52 میلیارد تومان در ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با دومین روز از هفته دولت، آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان ورامین با حضور محسن منصوری استاندار تهران، فرماندار، ائمه جمعه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در ورامین برگزار شد.

در این مراسم، اولین کارخانه تولید چسب کاشی و سرامیک که به عنوان بزرگترین کارخانه شهرک صنعتی در ورامین در زمینی به مساحت 6500 متر مربع از شعاع 120 و با سرمایه گذاری 52 میلیارد تومان، با ایجاد اشتغال زایی برای 20 نفر و با ظرفیت تولید 15840 تن در سال است.

  در ادامه آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در ورامین یک شرکت تولیدی فروسیلیس باسیلیکون پایین و فرومنگز کربن دار که در راستای مواد اولیه فولادسازی فعالیت می کند در زمینی به مساحت 16000 متر مربع و با اعتبار هزار میلیارد ریال با ظرفیت 3750 تن در سال و با ایجاد اشتغال برای 70 نفر در شهرک صنعتی سالاریه افتتاح شد.

پروژه گلخانه ای انواع صیفی جات در محمدآباد عرب ها در مساحت 60 هزار متر مربع با تولیدی بالغ بر 3 هزار تن در سال که شامل تولید توت فرنگی با ظرفیت تولید 36 تن و کشت گوجه فرنگی با پیش بینی تولید 220 تن است که 15 نفر در این مجموعه مشغول بکار می شوند.

این گلخانه با استفاده از علم، نیروی انتظامی شرق استان شد که این مهم می تواند در بالا بردن ضریب امنیتی شرق استان تهران گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه تولید چسب کاشی با اعتبار بالغ بر 52 میلیارد تومان در ورامین

افتتاح کارخانه تولید چسب کاشی با اعتبار بالغ بر 52 میلیارد تومان در ورامین