مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 12:572022-08-25اقتصادي

محصولات تولیدی ایران خودرو در شرایط تحریم قابل افتخار است


سفیر ایران در روسیه با بیان این که ایران خودرو توانسته افتخارات زیادی را به ثبت برساند، گفت: خودروهایی که این شرکت تولید می کند با توجه به شرایط تحریم ها قابل افتخار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- کاظم جلالی در بازدید از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو، حضور این شرکت در نمایشگاه را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: هرچند ایران خودرو پیش از این در برخی از نمایشگاه های مربوط به خودرو و صنعت قطعه سازی در روسیه حضور داشت، اما امسال به همراه شرکت های قطعه ساز زیرمجموعه حضور یافته و این موضوع در توسعه همکاری با روسیه در بخش خودرو و قطعه اهمیت بالایی دارد.

وی ضمن اشاره به گسترش روابط سیاسی و تجاری ایران و روسیه افزود: ایران خودرو باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کند و سبد کالای صادراتی خود را متنوع تر کند.

این صادرات صرفا به محصول محدود نشده و می تواند شامل خدمات فنی و مهندسی باشد و متقابلا از ظرفیت های روسیه نیز استفاده کند.

جلالی با اشاره به شرایط مشترک تحریم برای ایران و روسیه اظهار کرد: در حال حاضر صنعت خودروسازی هر دو کشور با تحریم دست و پنجه نرم می کند، اما با وجود تحریم های جامع و تحریم های خودرویی انبوهی که علیه ایران سال های اخیر اجرا شده، ایران خودرو توانسته افتخارات زیادی را به ثبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات تولیدی ایران خودرو در شرایط تحریم قابل افتخار است

محصولات تولیدی ایران خودرو در شرایط تحریم قابل افتخار است