مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 11:422022-08-25سياسي

بهره برداری از ساختمان اورژانس بیمارستان شهید غرضی سیرجان


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز در سفر به سیرجان ساختمان اورژانس بیمارستان شهید غرضی را افتتاح کرد و در خصوص رفع مشکلات مالی برخی بخش ها هم قول مساعد داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، میرهاشم موسوی امروز در حاشیه افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان شهید غرضی سیرجان خدمات سلامت و درمان را از مسائل دارای اولویت بالا برای همه اقشار مردم توصیف کرد و با اشاره به اینکه امروز مردم دچار مشکلاتی هستند، گفت: نباید مردم در حوزه درمان، دچارمشکلات شوند.

وی عنوان کرد: 50 درصد سلامت مردم کشور بر عهده سازمان تأمین اجتماعی است و در این دولت وضعیت درمان سازمان رو به بهبود است و رویکرد تحولی و جهشی را در این حوزه دنبال می کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در این سفر با کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی سیرجان از نزدیک به گفت وگو پرداخت و در ادامه با حضور در اداره تامین اجتماعی سیرجان نیز با کارکنان این اداره دیدار حضوری داشت.

وی در این دیدار تصریح کرد: در صدد رفع مشکلات هستیم و در این دولت یکی از رویکردهای مهمی که در حوزه تامین اجتماعی مورد تاکید است، پوشش بیمه آحاد جامعه است و ما باید بتوانیم از این 30 در صد جمعیتی که تحت پوشش بیمه های تامین اجتماعی نیستد توسط صندوق های بیمه ای تحت پوشش قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ساختمان اورژانس بیمارستان شهید غرضی سیرجان

بهره برداری از ساختمان اورژانس بیمارستان شهید غرضی سیرجان