مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 10:572022-08-25اقتصادي

«تارا» در کانون توجه شهروندان روسی


گروه صنعتی ایران خودرو در حالی با تارا اتوماتیک خود در این دوره از نمایشگاه اتومبیلیتی 2022 مسکو حضور یافت که این خودرو در کانون توجهات مراجعان و بازدیدکنندگان روسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- در بین غرفه های پاویون ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی 2022 مسکو، ایران خودرو بیش ترین بازدیدکننده را به خود اختصاص داد.

جانمایی بسیار مناسب غرفه گروه صنعتی ایران خودرو، غرفه آرایی زیبا و به ویژه عرضه خودرو تارا اتوماتیک به عنوان مدرن ترین و به روزترین خودروی روز تولید داخلی ایران که در بدو ورود مراجعان چشم نوازی می کرد، سبب شد تا به اذعان همه شرکت کنندگان، غرفه ایران خودرو، ستاره درخشان پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه باشد.

با وجود آن که با گشتی در خیابان ها و سطح شهر مسکو متوجه حضور انواع برندهای خودرویی و اتومبیل های روز جهان خواهید شد، اما روس ها علاقه مندی زیادی به خودرو تارا نشان می دهند و از همه اجزا و قطعات و قسمت های مختلف داخلی و بیرونی این خودرو بازدید و تصویر برداری کردند.

یکی از این بازدیدکنندگان گفت: علاقه مندیم تارا هرچه سریعتر با لوازم یدکی آن وارد بازار روسیه شود.

ماکسیم کاداک اف ، سردبیر مجله ماکسیم معروف ترین مجله خودرویی روسیه که در حال تصویربرداری از خودرو تارا و همچنین موتور EF7 عرضه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تارا» در کانون توجه شهروندان روسی

«تارا» در کانون توجه شهروندان روسی