مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 10:522022-08-25سياسي

پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت هفته دولت


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- متن پیام مهدی خطیبی به این شرح است: شهادت کرامت انسان است ؛ این جمله گران بها از امیرالمومنین حضرت علی (ع) آن قدر پر مغز و پرمحتوا است که هر انسان خداشناسی به درستی می فهمد که جهاد و ایثار در راه خدا و در راه دین افتخاری بس سترگ و عظیم است.

اما کسانی که در راه حفظ و صیانت از جامعه اسلامی با رذیلانه ترین رفتارها به فیض شهادت نائل می شوند، قطع به یقین در نزد خداوند متعال جایگاهی والا و ارزشمند خواهند داشت.

از آن جمله می توان به شهیدان سرافراز و فداکار وطن رجایی و باهنر اشاره کرد که با مجاهدت در راه خدا و جان فشانی برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی نامی جاودانه در تاریخ جمهوری اسلامی از خود به یادگار گذاشتند و سیره آنان چراغ راه دلسوزان این مرز و بوم است.

امروز و در آغاز هفته دولت و سال ها پس از شهادت آن دو عزیز پرافتخار و دیگر شهیدان دولت، نام و یادشان همچنان بر پیشانی این نظام مقدس می درخشد.

اکنون وظیفه یکایک دولتمردان، مدیران و مسوولان ایران اسلامی است تا با حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در راه آنان گام برداشته و در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین که امروز ترجیع بند فرمایشات مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت هفته دولت

پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت هفته دولت