مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 23:172022-08-24سياسي

تدوین برنامه های لازم برای کاهش فاصله شاخص های استان اردبیل با سایر استان ها


با توجه به فاصله شاخص های استان اردبیل با سایر استان ها و میانگین کشوری، کاهش این فاصله با تدوین برنامه های تخصصی مورد نیاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه اول بزرگراه انگوت - قره آغاج اظهار کرد: طی 11 ماه اخیر، دغدغه اصلی دولت محلی، کاهش فاصله استان اردبیل در بخش های مختلف با سایر استان ها و میانگین کشوری بوده که در این زمینه، برنامه های لازم به شکل تخصصی و فنی تدوین شده و بعضی برنامه ها هم در حال تدوین است.

وی افزود: یکی از راه های اصلی کاهش فاصله شاخص های استان اردبیل در بخش های مختلف با میانگین کشوری و دیگر استان ها، تزریق اعتبارات ویژه از مرکز است که این امر مهم را به صورت جدی پیگیر هستیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اقتصاد و معیشت مردم یک موضوع مهم و اساسی بوده که در راستای ارتقای سطح اقتصادی استان اردبیل، زیرساخت های لازم در عموم حوزه ها در حال تأمین است.

اتمام پروژه راه آهن به صورت جدی در حال پیگیری است عاملی ادامه داد: تزریق اعتبارات و سایر اقدامات برای اتمام پروژه راه آهن اردبیل - میانه و نهایتا اتصال این مسیر ریلی به شمال استان در حال پیگیری جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه های لازم برای کاهش فاصله شاخص های استان اردبیل با سایر استان ها

تدوین برنامه های لازم برای کاهش فاصله شاخص های استان اردبیل با سایر استان ها