مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 21:072022-08-24ورزشي

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کاشمر آغاز شد


همزمان با نخستین روز هفته دولت و بزرگداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در کاشمر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر امشب در مراسم آغاز توزیع هزار بسته معیشتی کاشمر که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان ادارات و سازمان ها در مجموعه ورزشی 9دی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:  سومین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در سال جاری از امروز همزمان با نخستین روز هفته دولت و در بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آغاز می شود.

سرهنگ احمد رحمانی با بیان اینکه در این مرحله هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان توزیع می شود، بیان کرد: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی 700 میلیون تومان با کمک بسیج سازندگی، خیرین و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی یادآور شد: برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و مرغ اقلام هر یک از بسته ها به ارزش 700 هزار تومان است که تا پایان هفته دولت بر اساس شناسایی انجام شده توزیع می شود.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اذعان به اینکه بسیج و سپاه و همواره در تمامی عرصه های انقلاب و نظام در کنار مردم بوده است و به این حضور افتخار می کند، تصریح کرد: در دو مرحله قبلی توزیع بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کاشمر آغاز شد

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کاشمر آغاز شد