مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 20:522022-08-24اقتصادي

برقراری آب پایدار در شهرکرد/قطعی آب شب گذشته در شهرکرد ناشی از شکستگی لوله ها بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روز گذشته به دنبال باز شدن دریچه های سد زاینده رود برای استفاده کشاورزان اصفهانی در پایین دست آب رودخانه گِل آلود شد.

از این رو گفته شد 3 طرح پدافندی تأمین آب شهرکرد از رودخانه زاینده رود دچار مشکل شده و 2 طرح از مدار آرسانی خارج شده است.

به دنبال این موضوع ظهر روز گذشته خبرنگار فارس در تماسی با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری صحت و سقم خبر را جویا شد.

فردوس کریمی در این باره گفت: هم اکنون طرح فدک در حال آبگیری است و کدورت ندارد، تصفیه خانه سامان نیز فعال است و کدورت به حدی نیست که قابل تصفیه نباشد و پروژه عمان سامانی تا ساعاتی دیگر وارد مدار می شود.

اما روز گذشته چندین مورد قطعی و گل آلودشدن آب در شهرکرد به این خبرگزاری گزارش شد به طوری که ناقض صحبت های مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بود.

صبح امروز خبرنگار خبرگزاری فارس این موضوع را از مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری پیگیری کرد.

احمدرضا محمدی در این باره گفت: قطعی ناشی از کمبود آب در سطح شهر نداریم و اگر به صورت موردی قطعی هایی بوده ناشی از شکستگی لوله بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر قطعی آب در سطح شهر وجود دارد ناشی از شکستگی لوله است که به صورت موقت ایجاد شده و سبب قطعی آب در یک یا 2 کوچه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری آب پایدار در شهرکرد/قطعی آب شب گذشته در شهرکرد ناشی از شکستگی لوله ها بود

برقراری آب پایدار در شهرکرد/قطعی آب شب گذشته در شهرکرد ناشی از شکستگی لوله ها بود