مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 19:322022-08-24اقتصادي

هزینه کرد 42 میلیارد تومانی برق رسانی به سایت های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: 42 میلیارد تومان برای تامین زیرساخت های برق در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: تفاهم نامه پست 400 کیلوولت معادن شاهکوه با پیگیری های انجام شده و با اعتبار 250 میلیارد تومان منعقد شده که آثار و برکات زیادی خواهد شد.

وی افزود: این طرح در راستای توسعه زیرساخت های منطقه خراسان جنوبی و ایجاد بستر استقرار صنایع معدنی همجوار معادن و ذخایر اکتشاف شده که بسیار امیدبخش است، اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم یک ناترازی تولید و مصرف را در استان و کشور داشتیم و مصرف از تولید پیشی گرفت، اضافه کرد: در یک سال گذشته 12 هزار مشترک جدید به جمع مشترکین شرکت برق استان اضافه شده اند که مصرف را افزایش داد.

دادگر یادآور شد: علیرغم این موضوع با تدابیر دولت و همراهی هایی که در استان اتفاق افتاد، در یک سال گذشته 135 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس با ظرفیت هزار و 800 کیلو وات و با اعتبار 36 میلیارد تومان راه اندازی شد که با این وجود اگر مصرف استان بالا رفت به ظرفیت تولید هم اضافه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 42 میلیارد تومانی برق رسانی به سایت های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی

هزینه کرد 42 میلیارد تومانی برق رسانی به سایت های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی