مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 19:072022-08-24اقتصادي

مشاور وزیر صمت: 2 هزار میلیارد تومان به صنایع استان مرکزی تخصیص یافت


دبیر ستاد مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور تأمین سرمایه در گردش و تقویت صنایع از محل منابع تبصره 18، دو هزار میلیارد تومان به استان مرکزی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حمیدرضا ملکی ظهر امروز در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در حوزه های خودروسازی و صنایع غذایی گفت: سفر به شهرستان ساوه به دستور وزیر صمت برای رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان و با هدف حل برخی مشکلات بخش صنعت بوده است.

وی افزود: در این سفر پیگیر سیاست های وزارت صمت مبنی بر تکمیل ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی نیمه فعال و کارخانه های فعال با ظرفیت پایین را در دستور کار داریم.

مشاور وزیر و دبیر ستاد مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیشتر واحدها در حوزه سرمایه در گردش دچار مشکلاتی هستند گفت: حضور میدانی باعث احصا و لمس مشکلات از نزدیک می شود لذا در این بخش با همکاری مدیرکل صمت استان تلاش می کنیم بخشی از این سرمایه در گردش را از محل تبصره 18 که به زودی از طریق سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می شود برطرف کنیم.

ملکی تصریح کرد: سیاست وزارت صمت این است که واحدهای فعال با ظرفیت کم را از طریق تأمین منابع مالی به کمک بانک های عامل با بهره گیری از تبصره 18 که به استان ها ابلاغ کرده ایم تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر صمت: 2 هزار میلیارد تومان به صنایع استان مرکزی تخصیص یافت

مشاور وزیر صمت: 2 هزار میلیارد تومان به صنایع استان مرکزی تخصیص یافت