مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 18:322022-08-24اقتصادي

مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت اهواز راه اندازی شد


مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت اهواز به شناسایی و حمایت از نوآوران، کارآفرینان، متخصصین، دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید خلاق خواهد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مرکز نوآوری و کارافرینی دانشکده نفت اهواز امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان و پژوهشگران راه اندازی شد.

این مرکز در راستای تحقق شعار سال با گسترش فرهنگ نوآوری و کارآفرینی، به شناسایی و حمایت از نوآوران، کارآفرینان، متخصصین، دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید خلاق خواهد پرداخت و زمینه توسعه اقتصاد دانش­ بنیان را فراهم خواهد کرد.

تکمیل چرخه ایده تا محصول شاهین کُرد رییس دانشکده نفت اهواز در این برنامه اظهار کرد: این دانشگاه از دارایی­ های بزرگ منطقه است و تاسیس مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت اهواز را گامی مهم در جهت سوق دادن دانشگاه صنعت نفت به سمت نسل ­های نوین دانشگاهی و تکمیل چرخه ایده تا محصول میدانیم.

وی گفت: نخبگان بسیاری در این دانشگاه پرورش یافتند و باعث شکوفایی صنعت نفت شدند اما  که متاسفانه در گذشته بسیاری از استعدادهای این دانشگاه به علت عدم هدایت صحیح به جایگاه شایسته خود نرسیدند؛ این مرکز در پرورش و هدایت ایده کمک خواهد کرد تا هیچ ایده ای بی ثمر نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت اهواز راه اندازی شد

مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشکده نفت اهواز راه اندازی شد