مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 18:222022-08-24پزشكي

افتتاح 10 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افتتاح 10 پروژه بهداشتی و درمانی این دانشگاه با اعتباری بالغ بر 608 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهمن نقی پور عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح این تعداد پروژه 4990 هزار مترمربع به فضای عمرانی شبکه بهداشت و درمان استان افزوده می شود.

وی، با اشاره به جزییات پروژه های آماده افتتاح دانشگاه علوم پزشکی تبریز در هفته دولت گفت: در طی این هفته سی تی اسکن  مرکز درمانی شهرستان ملکان در فضای فیزیکی 300 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال مورد افتتاح قرار می گیرد.

وی، ادامه داد: دستگاه ام آر آی شهرستان اهر نیز با کاربری درمانی در فضای فیزیکی به متراژ 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در طی این هفته به بهره برداری می رسد.

نقی پور گفت: در طول این هفته، مرکز جامعه سلامت شهری ایلخچی با کاربری بهداشتی و در متراژ 1100 متر مربع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال افتتاح می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از اتمام عملیات عمرانی در مرکز جامع سلامت روستایی مرکز هرگلان عجب شیر خبر داد و گفت: این مرکز با کاربری بهداشتی در مساحتی بالغ بر 450 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال مورد افتتاح قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

افتتاح 10 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز