مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 16:222022-08-24سياسي

هفته دفاع مقدس به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با اینکه در استان اصفهان 6 مدرسه وجود دارد که بیش از 100 شهید تقدیم انقلاب کرده اند که در نوع خود بی نظیر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی توجه کنیم، سرمایه گذاری کرده ایم.

فدا با اعلام اینکه آماده جذب دانش آموزان نخبه در مجموعه سپاه هستیم و در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده است، بیان داشت: نیاز است هفته دفاع مقدس به صورت ویژه احیا شود و در این راستا ما نیز آماده اعزام راوی دفاع مقدس به مدارس هستیم.

معلمان و دانش آموزان در راستای تعمیق ارزش های دفاع مقدس، توانمند شوند در ادامه این جلسه، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان نیز اظهار داشت: در برهه ای قرار گرفته ایم که آموزش وپرورش و جامعه به مبانی دینی و انقلابی نیاز دارد چرا که دشمن هر روز در حال کارکردن علیه نظام و جوانان است.

وی با بیان اینکه لازم است معلمان و دانش آموزان مان در راستای تبیین، ترویج و تعمیق دفاع مقدس آموزش ببینند و توجه به درس برای گروه های دیگر تعریف کنیم تا موضوع توانمندسازی رخ دهد و با شبکه سازی گروه هایی مانند معاونان پرورشی، معلمان تربیت بدنی و … این مهم می تواند رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد

هفته دفاع مقدس به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد