مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 15:372022-08-24اقتصادي

حذف تدریجی قرعه کشی خودرو تا پایان سال جاری/ واردات خودروی دست دوم ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین درباره اینکه آیا ورود خودرو به بازار بورس مشکل ایجاد نمی کند، گفت: سه ساز و کار برای بحث خودرو وجود دارد که یکی قرعه کشی است؛ - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قرار نیست خودرو های لوکس وارد شود، گفت: واردات خودرو های دست دوم هم طبق قانون ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین درباره اینکه آیا ورود خودرو به بازار بورس مشکل ایجاد نمی کند، گفت: سه ساز و کار برای بحث خودرو وجود دارد که یکی قرعه کشی است؛ یک سری خودرو هم خارج ازقرعه کشی عرضه می شودچون تولیدشان بالا رفته است.

وی افزود: یک سازو کار دیگر خودرو، بورس کالا است که قیمت پایه دارد و وارد بازار رقابت می شود که در این رقابت، قیمت واقعی، کاملا شفاف و مشخص است.

وزیر صمت درباره چرایی انباشت برخی تجهیزات در گمرک گفت: برخی افراد تجهیزاتی را بدون ثبت سفارش، وارد می کنند و این کالا در گمرک وجود ندارد و در بندر است.

بدلیل اینکه ثبت سفارش انجام نشده در بندر می ماند و به گمرک ربطی ندارد.

وی ادامه داد: انباشتی که قبل از گمرک می بینیم مربوط به تاجری است که مالش را انبار کرده و ممکن است ببرد، لذا واردات حساب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تدریجی قرعه کشی خودرو تا پایان سال جاری/ واردات خودروی دست دوم ممنوع است

حذف تدریجی قرعه کشی خودرو تا پایان سال جاری/ واردات خودروی دست دوم ممنوع است