مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 15:272022-08-24سياسي

کمیته رسیدگی به پرونده های جرائم خشن و سرقت در دادستانی تشکیل شد


کمیته رسیدگی به پرونده جرائم خشن و سرقت تشکیل خواهیم داد و در دادسرای تهران یک یا دو شعبه برای این کار اختصاص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، نشست بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح امروز با حضور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، صالحی دادستان انقلاب و عمومی تهران،  القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و تعدادی دیگر از مسئولان قضایی و انتظامی  برگزار شد.

  در این نشست آخرین وضعیت اقدامات دستگاه قضایی فراجا در برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، راهکارهای مقابله با سرقت های مسلحانه و جرایم خشن مورد بررسی قرار گرفت.

  حجت الاسلام محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرائم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حکامیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.

وی افزود: متأسفانه گهگاهی شاهد بروز حوادثی هستیم که احساس ناامنی در مردم ایجاد می کند ولو اینکه موارد زیاد هم نباشد، به لحاظ پخش در شبکه های مجازی، احساس ناامنی در جامعه ایجاد می کند؛ لذا دستگاه قضایی و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته رسیدگی به پرونده های جرائم خشن و سرقت در دادستانی تشکیل شد

کمیته رسیدگی به پرونده های جرائم خشن و سرقت در دادستانی تشکیل شد