مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-24سياسي

سستی و تنبلی در انجام ماموریت ها موجب خسران و عقوبت می شود


نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: سستی در انجام ماموریت ها و تنبلی در امورات موجب خسران در دنیا و عاقبت و عقوبت الهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در جلسه اخلاق ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان که به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیران و روسای دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار داشت: پذیرش مسئولیت و مدیریت در نظام اسلامی باید بر اساس شاخصه های مدیریت اسلامی و نیز خدمت صادقانه به مردم باشد.

وی افزود: مدیران در دولت و نظام اسلامی باید نسبت به قبول تعهدات و نیز انجام وظایف خود با تمام توان اقدام کنند و اینکه مدیریت در منصب خود از پذیرش مسئولیتی سر باز زند و یا اینکه سستی و تنبلی در امورات داشته باشد، این در جامعه مورد قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، عنوان کرد: در دین اسلام، نباید بخاطر مدیریت دچار خود بزرگ بینی شد، تمام موارد مرتبط با دستگاه ها و ادارات به صورت مستقیم به مدیران ارتباط دارد و نباید این گونه باشد که مدیری از حال و روز کارکنانش بی خبر باشد یا اینکه خود را مقدم بر کارکنان بداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سستی و تنبلی در انجام ماموریت ها موجب خسران و عقوبت می شود

سستی و تنبلی در انجام ماموریت ها موجب خسران و عقوبت می شود