مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 14:372022-08-24اقتصادي

اکوسیستم دانش بنیان و نوآوری، پنجره جدید بانک ملی ایران در شبکه بانکی کشور


مدیرعامل بانک ملی ایران در آیین افتتاح مرکز نوآوری بانک ملی ایران گفت: با ورود اکوسیستم دانش بنیان و نوآوری به بانک ملی ایران، به سراغ بانکداری ونچر خواهیم رفت.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و نامگذاری سال جاری افزود: امروز صنعت بانکداری کشور با چالش های جدیدی مواجه است و اگر این چالش ها رفع نشوند، این صنعت نمیتواند پاسخگوی نیازهای جدید باشد.

  وی با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار بانکداری کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم ناترازی شدید درآمد و هزینه بانک ها را رفع کنیم، باید به دنبال افزایش کفایت سرمایه باشیم و منابع جدیدی در قالب افزایش سرمایه به سیستم بانکی تزریق شود.

  فرزین با بیان اینکه برخی از قوانین و مقررات دست و پای بانک های دولتی را بسته است، تصریح کرد: با قوانین و مقررات فعلی نمی توان در فضای شدید رقابتی داخل و خارج از کشور حرکت کرد.

به طور مثال این بانک آمادگی دارد شش هزار نیروی جدید و جوان را جذب کند اما باید مقررات و مجوزهای لازم مهیا شوند.

  مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه اگر رویه های قدیمی را اصلاح نکنیم، نمی توانیم در بخش تامین مالی کشور پیشرو باشیم، ادامه داد: رویه ها، نیروی انسانی و فرهنگ سازمانی از جمله مسایل داخلی نیازمند توجه در بانک هستند که برای افزایش سرعت بهبود بانک باید از نهادهای دانشی و دانش بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکوسیستم دانش بنیان و نوآوری، پنجره جدید بانک ملی ایران در شبکه بانکی کشور

اکوسیستم دانش بنیان و نوآوری، پنجره جدید بانک ملی ایران در شبکه بانکی کشور